Varannan vecka svarar konsumentvägledarna Christine Fransholm, Laila-Marit Sandberg och Kerstin Hjelm-Uddstrand på läsarnas konsumentfrågor i tidningen. Foto:

Missnöjd med frisörbesöket – vill ha pengarna tillbaka

KONSUMENTFRÅGAN

Den här veckans konsumentfråga gäller ett frisörbesök. Caroline undrar vad som gäller om man är inte är nöjd med den nya frisyren.

Ja, jag vill läsa mer!

Artikeln är en del av vårt Premium-innehåll, exklusivt för våra kunder

Redan kund? Då har du tillgång till alla texter, logga in för a läsa! Jag är redan kund

Läs allt för 99:-/mån

Löpande prenumeration med månadsbetalning.
Enkelt att säga upp online.

Allt det här ingår i Surfpaketet:

• Alla artiklar på sajt och i nyhetsapp
Sveriges lokalnyheter, 40 sajter och appar
• PLUS-förmåner

Vill du ha tillgång till e-tidning och papperstidning?
Se fler erbjudanden här

1
Steg 1 av 2
2
Steg 2 av 2
Ja, jag godkänner prenumerationsvillkoren