Nu kan prenumeranter fÄ en tv-bilaga igen

Med start pÄ mÄndag erbjuds prenumeranter pÄ Eskilstuna-Kuriren/StrengnÀs Tidning, Södermanlands Nyheter och Katrineholms-Kuriren att Àven fÄ Aftonbladets tv-bilaga direkt i brevlÄdan.

Det Àr första gÄngen som Aftonbladets tv-bilaga erbjuds som prenumererad tidning.

Det Àr första gÄngen som Aftonbladets tv-bilaga erbjuds som prenumererad tidning.

Foto: Fotograf saknas!

Övrigt2017-09-04 16:09

Som ett smakprov fÄr prenumeranterna pÄ mÄndag den 2 oktober Aftonbladets tv-bilaga utan kostnad tillsammans med sin morgontidning. PÄ bilagans omslag kommer det att finnas tydliga köpinstruktioner för den som sedan vill fortsÀtta att fÄ den hemburen varje mÄndag. Det första numret som kommer den 2 oktober Àr gratis. Sedan blir priset pÄ bilagan 11 kronor per nummer jÀmfört med 13 kronor i butik.

‒Vi har möjlighet att ge vĂ„ra kunder en riktig kvalitetsprodukt med ett komplett tv-utbud, sĂ€ger Jenny Hoflund Bergvall, privatmarknadschef och tillförordnad företagsmarknadschef pĂ„ Sörmlands Media.

Sörmlands Media Àr det mediabolag som ger ut Eskilstuna-Kuriren/StrengnÀs Tidning, Södermanlands Nyheter och Katrineholms-Kuriren.

‒NĂ€r vi la ner vĂ„r tv-bilaga i början av Ă„r 2016 hörde en del kunder av sig och ville gĂ€rna ha tillbaka den. VĂ„r bedömning dĂ„ var att fokusera pĂ„ det lokala innehĂ„llet. Det Ă€r det vi Ă€r bĂ€st pĂ„ och det Ă€r dĂ€r vi Ă€r unika. Den stĂ„ndpunkten har vi Ă€n i dag sĂ„ dĂ€rför har vi hittat ett samarbete med en leverantör som vi tycker kan ge ett riktigt bra kvalitetsinnehĂ„ll kring tv-utbudet, sĂ€ger Jenny Hoflund Bergvall.

Aftonbladet TV Àr en av Sveriges mest lÀsta tv-guider. Tidningen kommer ut en gÄng i veckan och innehÄller programtips, fylliga reportage, intervjuer med populÀra tv-profiler och tydliga tv-tablÄer.

Samarbetet mellan Aftonbladet och Sörmlands Media Àr unikt. Det Àr första gÄngen som Aftonbladets tv-bilaga erbjuds som prenumererad tidning.

‒Det Ă€r oerhört roligt och spĂ€nnande att vi lyckas hitta nya omrĂ„den och konstellationer dĂ€r vi kan jobba ihop för att bĂ„de stĂ€rka vĂ„ra erbjudanden och vĂ„ra affĂ€rer. Att hitta nya samarbeten Ă€r en viktig vĂ€g för att möta de utmaningar tidningsmarknaden stĂ„r inför, sĂ€ger Erika Scott, printchef Magasin pĂ„ Aftonbladet.

SĂ„ jobbar vi med nyheter  LĂ€s mer hĂ€r!