Förbättra tillgängligheten

Replik2019-09-05 05:05
Det här är en replik. Åsikterna i texten är skribentens egna.

Svar på insändare "Omöjligt att boka återbesök" publicerad 2/9

Det som beskrivs i insändaren är naturligtvis helt orimligt. Vi vill såklart att våra patienter ska kunna kontakta oss via telefon eller genom de digitala möjligheter som finns i dag och beklagar att din väninna inte har fått telefonkontakt med oss på ortopedmottagningen de gånger hon försökt ringa. Vi har dock sedan en tid arbetat med att förbättra tillgängligheten just för att det stundtals har varit svårt att komma i kontakt med oss. Vi har uppmärksammat problemen och arbetar alltså med att lösa dem.

Via Eskilstuna Kuriren får du kontaktuppgifter direkt till oss så vi tillsammans kan hjälpa din väninna.

Åsa E Andersson

Tillförordnad verksamhetschef ortopeden Mälarsjukhuset

Läs mer om